Jak zapakować firmowy prezent?
Firmowe prezenty pełną ważną rolę promocyjną. Przy okazji pomagają budować pozytywny wizerunek danej marki. W zależności od okoliczności można wręczyć upominki pracownikom, klientom oraz partnerom biznesowym. Mogą być one niewielkie i symboliczne albo okazałe. Niezależnie od ich rozmiaru czy wartości, ważne jest to, aby odpowiednio je opakować.
Dlaczego opakowanie prezentu jest ważne?
Dlaczego to tak ważne, aby należycie zapakować prezent firmowy? Przede wszystkim dlatego, że pozwala ono stworzyć dobre wrażenie, które kształtuje się już w czasie pierwszych sekund od otrzymania upominku. Z pozoru nieistotne opakowania sprawia, że firma profesjonalne się prezentuje. To także wyraz szacunku wobec obdarowanego – może poczuć się doceniony, że marka przygotowała dla niego prezent, który jest przemyślany w każdym detalu. Jest jeszcze jedna kwestia praktyczna, o której należy pamiętać. Opakowanie chroni podarek przed zniszczeniem oraz zabrudzeniem, dzięki czemu dociera on do rąk klienta w nienagannym stanie.
Jak można zapakować firmowy prezent?
Prezent firmowy można zapakować na wiele sposobów. Największą popularnością cieszą się torby papierowe z nadrukiem firmowym. Są eleganckie, można wrzucić do nich przedmioty o różnych, nawet niestandardowych kształtach. Ich wygląd jest zróżnicowany pod kątem wzorów czy kolorystyki. Bez problemu da się je idealnie dobrać, tak, aby dobrze oddawały ducha firmy.
W przypadku mniejszych podarunków, zwykle owiniętych w ozdobną folię, lepiej sprawdzi się karton fasonowy. Można w nim ulokować upominki, a następnie wysłać lub przywieźć do odbiorcy. W ten sposób będą odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. Opakowania kartonowe również zaleca się spersonalizować, umieszczając na nich logo firmy.
Ciekawym i bardzo stylowym opakowaniem są pudełka klapowe. Na ogół umieszczane są w nich perfumy, kosmetyki, produkty spożywcze. Zawierają one klapę, która jest wygodna do otwierania i zamykania. Często jest ona przezroczysta, co sprawia, że upominek jest estetycznie wyeksponowany. Przyda się jednak ekologiczny wypełniacz, który amortyzuje i zabezpiecza produkt. Przy okazji ładnie się prezentuje za sprawą żywej kolorystyki.
W naszym sklepie można znaleźć każdy z tych typów opakowań. Wybór jednego z nich zależy w dużej mierze od samego upominku. W każdym przypadku warto umieścić na opakowaniu logo swojej firmy. Dzięki temu zostanie ona lepiej zapamiętana, obdarowywani stworzą także wokół danej marki pozytywne skojarzenia. Kto bowiem nie lubi otrzymać prezentów?
Powrót do wszystkich