Waluty

Jak zabezpieczyć produkt przed wysyłką

Sprzedaż produktów w sklepie internetowym to przede wszystkim troska o prawidłowo zabezpieczony towar przed wysyłką. W czasie transportu paczka może ulec uszkodzeniom, dlatego tak ważna jest skuteczna ochrona jej przed czynnikami zewnętrznymi.

Rodzaje folii do zabezpieczenia towaru

Najbardziej standardowym materiałem, którego używa się do zabezpieczenia towaru jest folia bąbelkowa. Najważniejszymi właściwościami wspominanej folii są niska waga własna oraz kompaktowość. Materiał nie będzie więc zajmować wiele miejsca. Dodatkowo odznacza się elastycznością i rozciągliwością, a pęcherzyki powietrza zniwelują ewentualny nacisk spowodowany uderzeniami czy innymi uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu.

Równie popularną opcją jest folia stretch. Ten rodzaj folii odznacza się wieloma zaletami. Jest ona przede wszystkim uniwersalna, bo ze względu na jej przezroczystość łatwo zidentyfikować towar, który jest w środku opakowania. Dodatkowo odznacza się wytrzymałością i elastycznością – folia zabezpiecza produkt nie tylko przed uszkodzeniami, ale także przed brudem i niekorzystnymi warunkami pogodowymi.

Skuteczne zabezpieczenie paczki dzięki kartonowi ochronnemu

Obecnie najbardziej popularnym opakowaniem produktów są pudełka kartonowe. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ są one przede wszystkim tanie, co pozwala przedsiębiorcom nabyć je w odpowiednio dużych ilościach. Ponadto ten rodzaj opakowań jest ekologiczny – pudełka bowiem są produkowane z materiałów wcześniej poddanych recyklingowi. Oznacza to, że karton może być oddany do ponownego recyklingu, dlatego prawie każda hurtownia oferuje łatwy dostęp do tego typu opakowań.

Coraz częściej jednak sięga się po pudełka kaszerowane. Są to opakowania, które wykonuje się z różnych surowców. Surowce te są ze sobą sklejane, co zapewnia lepszą trwałość. Jednak to, co wyróżnia ten rodzaj kartonów, to duża dowolność w przypadku projektowania. Dodatkowo można na nich umieszczać, np. własne logo czy spersonalizowaną grafikę. Jest to więc opakowanie z pewną estetyką. Ponadto pudełka są odporne na szkodliwe czynniki zewnętrze, np. zmiany pogodowe i temperatur. Opakowania mogą być użyte praktycznie w każdej branży: spożywczej, kosmetycznej lub elektronicznej. Warto pamiętać o tym, że ciekawe pudełko przyciąga klientów! Logo czy też grafika, które mają znaleźć się na kartonie, powinny być nienagannie wykonane i zaprojektowane z pomysłem.

E-commerce, inaczej handel elektroniczny, to prężnia rozwijająca się gałąź gospodarki, i to właśnie dlatego troska o wysyłkę kupionych przez klienta towarów jest tak ważna. Zadowolony klient będzie mógł zostawić pozytywną opinię i zamówić inny produkt z oferty firmy – produkt musi być jednak dobrze zabezpieczony i zostać dostarczony do zamawiającego w idealnym stanie, zgodnym z opisem na stronie.


Powrót do wszystkich
Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu