Opakowania z nadrukiem jako nośnik reklamy
Oryginalny i atrakcyjny wygląd produktu jest w obecnych czasach bardzo ważnym argumentem z punktu widzenia strategii marketingowej. Opakowania są najczęściej pierwszym elementem, z którym ma kontakt klient, dlatego też warto zwrócić uwagę na to, aby kartony miały zadbany i przemyślany wygląd.
Czy warto zainwestować w kartony z nadrukiem?
Opakowania kartonowe z nadrukiem to coś znacznie więcej niż zwykła torebka czy pudełko na zakupy, które ma chronić wyłącznie produkt przed uszkodzeniem albo oddziaływaniem niepożądanych czynników zewnętrznych. W dzisiejszym świecie jest to bardzo ważna część wizerunku przedsiębiorstwa oraz oferowanych przez nią produktów.
Dobre pudełka czy torby papierowe z nadrukiem powinny przyciągać uwagę klienta i wyróżniać się na tle innych opakowań. Dlatego też, żeby zwrócić uwagę potencjalnych nabywców, najlepiej jest swoje wyroby zapakować w takie kartony.
Taka metoda działania sprawdza się zarówno w przypadku towarów dostępnych na sklepowych półkach, jak i tych dowożonych kurierem bezpośrednio do odbiorcy. Nigdy nie będziemy mieli drugiej okazji na to, aby zrobić dobre, pierwsze wrażenie na kliencie, dlatego też producenci muszą dobrze przemyśleć i zaplanować to, w co będą pakować swoje produkty.
To właśnie opakowanie jest tym elementem, z którym klient ma pierwszy raz styczność i wyrabia sobie pierwszą, ważną i bardzo często przesądzającą opinie o produkcie oraz sprzedawcy i danej firmie. W wielu przypadkach atrakcyjne pudełko kartonowe decyduje o tym, czy klient podejmie decyzję o zakupie, czy też odejdzie do konkurencji.
Czym charakteryzują się pudełka z nadrukiem?
Wielu producentów pakuje swoje produkty w kartony z nadrukiem. Warto postawić na takie rozwiązanie, ponieważ takie kartony są przede wszystkim ekologiczne, a ich czas rozkładu jest znacznie krótszy, niż tych zaprojektowanych z metalu, szkła albo plastiku. Pudełka kartonowe rozkładają się około 5 miesięcy, a im wilgotniejsze jest środowisko, w którym się znajdują, tym znacznie szybciej dochodzi do ich rozkładu.
Bardzo dużą zaletą opakowań z kartonu jest ich uniwersalne zastosowanie oraz atrakcyjna cena. Głównie właśnie dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na ich wykorzystanie do pakowania swoich wyrobów. Z drugiej strony również klienci mają coraz większą świadomość ekologiczną i nie chcą podejmować konsumenckich wyborów, które mogą mieć negatywny i szkodliwy wpływ na naturalne środowisko.
Czy torby papierowe z nadrukiem to dobry pomysł na reklamę?
To właśnie torba papierowa z nadrukiem jest pierwszym elementem produktu, na który zwraca uwagę klient. Ma duży wpływ na to, czy potencjalny nabywca zainteresuje się danym wyrobem i go kupi, czy też odłoży go na półkę i poszuka czegoś innego.
Głównie z tego względu większość producentów umieszcza na pudełkach kartonowych reklamę albo charakterystyczne logo firmy, które będzie kojarzyć się z daną marką. Taki prosty i jednocześnie niedrogi zabieg wpływa na to, czy klienci traktują poważnie producenta. W ten sposób postrzegają go jako wiarygodnego kontrahenta, któremu zależy na pozytywnym wizerunku swojego przedsiębiorstwa.
Powrót do wszystkich