Personalizowane kartony do wysyłki - jak zaprojektować reklamę na pudełkach
Personalizacja produktów jest ważnym elementem w strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ jest skutecznym i tanim sposobem na wsparcie sprzedaży. Atrakcyjnie wykonany nadruk na pudełku przyciąga wzrok klienta i budzi jego zainteresowanie, co sprawia, że chętnie sięga po produkt ze sklepowej półki, także tej online. Kluczowe staje się pytanie: Jak zaprojektować reklamę na pudełkach, aby zapadła w świadomość odbiorców i wyróżniła firmę na tle konkurencji? Nie jest to wcale takie trudne, jakby się mogło wydawać.
Dlaczego warto zainwestować w kartony z nadrukiem?
We współczesnym świecie biznesu panuje ogromna konkurencja. Nowe firmy powstają jak grzyby po deszczu, i są to nie tylko sklepy stacjonarne. Bardzo dużo przedsiębiorców oferuje sprzedaż online, co jest bardzo wygodną formą zakupów. Oszczędność czasu, a nierzadko i pieniędzy to duży plus dla którego klient decyduje się na zakupy w sklepie internetowym. Dla przedsiębiorcy jest to oczywiście bardzo korzystne, ponieważ wpływa pozytywnie na jego rachunek ekonomiczny. Aby jednak mógł wysłać swój towar potrzebuje odpowiednie kartony do wysyłki. I to nie byle jakie. Opakowanie bowiem jest sam samo ważne jak jego zawartość, ponieważ ma ogromne znacznie wizerunkowe.
Jak skutecznie zbudować wizerunek marki?
W biznesie do promocji firmy wykorzystuje się różne dostępne narzędzia, zarówno drobne nośniki papierowe, takie jak ulotki, wizytówki czy foldery, jak i gadżety reklamowe typu breloki, kubki, długopisy, które wykorzystuje się do akcji promocyjnych. Jednak przy sprzedaży internetowej to karton z nadrukiem jest tym elementem, który w pierwszej kolejności przykuwa uwagę klienta. Dzięki niemu przedsiębiorca może skutecznie rozreklamować swoją firmą, a tym samym zaistnieć w pamięci klientów. Kluczem do sukcesu jest trafiająca do docelowej grupy odbiorców reklama umieszczona na wierzchu pudełka. Jej wygląd ma bowiem kluczowe znaczenie. Dobrej jakości opakowanie z atrakcyjnym nadrukiem może klienta zatrzymać przy produkcie i danej firmie na dłużej. Właśnie dlatego projekt reklamy powinien być bardzo starannie przemyślany.
Reklama na pudełkach - jak ją zaprojektować dla branży e-commerce?
Sklepy, oferujące sprzedaż online muszą szczególnie zadbać o wysoką jakość opakowań, ponieważ przesyłka musi dotrzeć do adresata w nienaruszonym stanie. Karton dla e-commerce musi być zatem wykonany z wysokogatunkowych materiałów, które będą odporne na ewentualne uszkodzenia podczas transportu. W połączeniu z atrakcyjnie wykonaną reklamą karton stanie się produktem wyjątkowym, który na pewno nie ujdzie uwadze klienta. Jej treść stanowi zazwyczaj logo firmy, hasło reklamowe lub inny znak graficzny, który jest utożsamiany z daną marką.
Zazwyczaj firmy stosują zasadę: mniej znaczy więcej. Nadmiar informacji i znaków graficznych może przytłoczyć klienta i reklama będzie niespójna i mało czytelna. Wykonanie reklamy na pudełkach warto powierzyć specjalistycznej firmie. Wystarczy przesłać przez formularz logo firmy, tekst promocyjny lub inny znak graficzny i otrzymać personalizowane pudełka kartonowe o najwyższych walorach wizualnych.
Powrót do wszystkich